Obsah

Komunikace a dorozumívání

1. Účastníci seminářů

Semináře připraveny pro široké pole účastníků - projektové pracovníky, obchodníky, manažery, mistry, vedoucí týmu, administrativu, asistentky, pracovníky servisu a montáže a další, kteří se při své práci i v běžném životě potřebují dorozumět s jinými lidmi.

2. Čeho má být dosaženo

Dobrá komunikace je vizitkou každého z nás a je také základním předpokladem pro uplatnění v osobním i profesním životě. Semináře rozvíjí komunikační dovednosti a podporují odvahu a sebevědomí při využívání získaných dovedností v praxi. Cílem je v neposlední řadě odstranění opakujících se chyb v komunikaci, které např. zabraňují efektivní komunikaci na pracovišti a věcnému řešení pracovních situací.

3. Používané výukové metody

Realizace probíhá formou seminářů s odstupňovanou mírou tréninku, u vybraných témat je zařazen videotrénink s bezprostřední zpětnou vazbou. Na základní program může účelně navázat individuální konzultace.

4. Rozsah

Základní rozsah jednoho semináře je 1den, u seminářů s zaměřených především na trénink 2dny. V případě konzultací je jejich délka stanovena dohodou, většinou 3-4h na jednotlivou konzultaci.

5. Tematické okruhy